zondag 2 september 2012

Lifestyle: in my shoes

Het is tijd om jullie ( en jullie zijn met veel, zo een 1707 om precies te zijn #thanks! ) een blik achter de schermen te gunnen.. Lui blogbericht? Yes, it is! Zo zag mijn midweek eruit:

We begonnen sportief met 10 km fietsen en 5 km lopen. Nog wat km te gaan dus.. maar met het zicht op al die trainende spierbundels lukt dat allemaal wel ;)


Op dinsdag ging ik brunchen bij een vriendin <3. Uiteraard waren er ook koffiekoeken, fruitsla, verse broodjes enzovoort. Maar deze waren reeds verdwenen :)


'S Woendags ging ik een kijkje nemen bij mijn zus én bijbehorend neefje. Mijn allerlaatste pré- babybezoek.

Donderdagavond werd er genoten van een kermis en vuurwerk met vrienden.


De midweek werd afgesloten met een etentje onder collega's bij Gio's in Aalst. Het werd heel gezellig, al kon ik na het drie gangen menu gerust nog een pak friet op..


Oja, terwijl jullie lagen te slapen, heb ik gewerkt.. moet ook gebeuren ;).


Het volgende blogbericht is een beautypost, beloofd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten