zondag 18 november 2012

Essie nailpolish stash: + 3 !


 
Herfst is een inspirerende tijd voor mij en inspirerende tijden zijn.. dure tijden! Maar ach wat, wie kan er nu wel de Essie-stand passeren en niet verliefd worden op een lakje? Zeker als er een actie geldt: 'Twee lakjes kopen, één top coat gratis.' "Alé dan, omdat je zo aandringt ;)." 

Het was dus eigenlijk de perfecte moment om de lakjes te scoren die op mijn wishlist staan (zie vorige NOTD). Maar in die uitgebreide keuze vond ik geen enkel terug.. Niet getreurd uiteraard want ik koos  zonder enige moeite twee andere kleurtjes. Het eerste is Chocolate Cakes- ooh de naam alleen al: <3!
Ook don't sweater it, trok mijn aandacht en ging mee naar huis. Als top coat koos ik voor 'Good to go' deze droogt snel en verhinderd dat je nagellak beschadigd wordt.


Don't sweater it


Don't sweater it


Chocolate cakes -
vrijwillig getest door 'La Mama'

Laatste groepsfoto!



Chocolate cakes
Don’t sweater it
Good to go
Elk: 10,99 euro – drogisterij

Geen opmerkingen:

Een reactie posten