maandag 30 juli 2012

NOTD: Babydoll

Een NOTD wordt vrij zeldzaam op deze blog vrees ik, gezien ik op werkdagen geen nagellak mag dragen. Deze NOTD mag je dan ook vrij letterlijk nemen, ik had hem namelijk maar één dag op. :)

The Lucky one was er eentje uit de Color Riche collectie van L’Oreal: ‘Babydoll’ (207). Vind je dit kleurtje niet zo mooi? Niet getreurd er zijn er nog 31 andere om uit te kiezen. Voor de democratische prijs van € 5,99, kan je je keuze zelfs redelijk wat uitbreiden. ;)


Voor mij heeft deze nagellak zowel negatieve als positieve punten. In de reclame stelt L’Oreal dat dit de eerste nagellak is die gel bevat waardoor het dus lijkt alsof je gelnagels draagt. Dat is inderdaad het effect dat hij zou moeten geven. Na laag drie merkte ik hier nog steeds niet veel van. Voordeel was wel dat hij mooi verdeeld werd over de nagel als ik hem aanbracht, hij trekt geen strepen en heeft een vrij dik borsteltje. Om jullie een zo goed mogelijke review te kunnen geven, werd de nagellak aan het einde van de dag aan een grondige inspectie onderworpen alvorens te verwijderen. En jawel, op enkele nagels waren er vrij duidelijke krasjes te zien. Na amper 1 dag vind ik dat toch wat snel. Al bij al is het een goede nagellak en ik ben zeker verliefd op het schattige kleurtje. Enkel het ‘gelish’ effect blijft uit.


Hebben jullie al een lakje uit deze collectie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten