maandag 23 juli 2012

Review: Chanel Rouge Coco lipstick

Een lipstick die subtiel is en toch net dat ietsje meer doet met je lippen, we willen het allemaal dames, face it. Toen ik de parfumerie binnenstapte duurde het dan ook niet lang eer ik bezweek aan de Chanel stand. Ik las al eerdere reviews & bekeek zelfs filmpjes van deze lipstick en deze waren steeds vol lof. Was hij dan echt zo fantastisch? Moet ik dat niet zelf eens uit proberen? Ik neem hem! Neen, hij is te duur. Ach wat, ik doe het, ik wil hem immers al zo lang (toch al zeker 3 dagen..) #ZwakMoment.

 















           



‘Amper’ 30 minuten later, (de verkoopsters voelden duidelijk niet dezelfde haast/onweerstaanbare drang) kon ik hem eindelijk proberen! En ja het is waar, hij smeert gemakkelijk open, zonder vettig te zijn uiteraard, want dat willen we niet! Na een halve dag shoppen was de kleur nog steeds niet verdwenen. De kleur trouwens, is genaamd Chintz (nr.35) en ik vind het ideaal. Het doet mijn lippen wat meer opvallen, ze zijn iets rozer (hoe schattig ^^) zonder dat iedereen vanaf 1km afstand kan zien dat ik lipstick draag. Benieuwd? Hier is een foto.

               
Chintz








Met hydraterende lipstift, ik gebruikte er één van Rituals (<3)









Als ik dan toch één minpuntje moet geven, hm.. misschien een beetje droog na een tijd. Maar dat wordt vergeven. Door hem te combineren met een doorzichtige hydraterende lipstick is dat zo opgelost. (Tip: breng eerst de hydraterende lipstick aan.)

Besluit: He’s the one !
Naar de parfumerie, RUN.

Chanel – Rouge Coco – Chintz (nr.35) – Parfumerie - € 27

1 opmerking:

  1. Niiiiiiiiiiice!

    Ik kocht een soortgelijk kleurtje. Zeer tevreden van :D

    BeantwoordenVerwijderen