donderdag 19 juli 2012

Beauty: bathtime !

Zondag 15 juli, de laatste dag in mijn studententijdperk. Morgen is het zover: ik stap in de werkwereld. Geen gelnagels, geen nagellak, geen juwelen, haaaa het glamoureuze leven van een verpleegkundige! Maar eerst nog wat verwennerij onder de vorm van een heerlijk ontspannend bad. Dit zijn de gelukkigen die met mij mee in bad mochten:



Een bad zou geen bad zijn zonder (bad)schuim, deuh, klinkt logisch maar ik wou het toch nog even duidelijk stellen. Ik gebruikte er één van Rituals maar eigenlijk maakt dat niet zoveel uit, als het maar schuimt!

De cutie op de foto, je weet wel het mini- bruisblokje uit de les plaisirs nature collectie van Yves Rocher, testte ik vandaag voor het eerst. Hij maakte deel uit van een pakketje dat ik van iemand cadeau kreeg. Hij geurt naar Blackberry (klinkt duizend keer beter dan het Nederlandse ‘braam’ – ieuw wie vond dat woord uit?) al moet ik zeggen dat die geur eerder subtiel is. De leukste verrassing voor mij, was dat het kleine blokje het water kleurde in een très girly roos/paars. Het maakt het water ook wat vettig, in de aangename zin van het woord (als dat kan ^^). Tip: doe het in je bad alvorens er zelf in te kruipen. Glibberige handen en plastic verpakking = geen goede match!

Meestal ga ik ook voor een gezichtsscrub, als je daar dan toch ligt te liggen, maar vandaag niet. Ik ben nog maar pas een kleine twee weken terug van op reis en ben nog niet klaar om mijn bruine kleurtje beetje bij beetje af te scrubben. Hydrateren is de boodschap nu! Toch verdiend de Nivea Visage all-in-1 diepreinigende gel, zeker een plaatsje op de foto! Dit belooft hij:

1. Zuivert
2. Zorgt voor een milde peeling
3. Legt een matterend masker
4. Werkt anti-bacterieel
5. Anti-irritatie

Qua ‘review’ kan ik het kort houden: de tube is haast leeg en dat boezemt mij toch wel een angstgevoel in (Need I say more??).


Voor extra gezelligheid: nog wat geurkaarsjes, badconfetti en een Flair! Een bad stelt nooit teleur. Ik ben helemaal ontspannen en klaar om het verpleegkundig team te gaan versterken! Of maak ik mezelf dat wijs, eigenlijk is mijn hart zo klein als een rozijn, springt het bijna uit mijn borstkast en de blik in mijn ogen lijkt verdacht veel op die van opgejaagd wild. Maar ach wat, na een bad als dit kan het niet misgaan. Toch?

Les Plaisirs Nature bruistablet – gekregen maar kost 0,90 euro bij Yves Rocher.

Cremebad Wu Wei - € 12,90 – Rituals

Nivea visage all-in-1 – € 6,99 – Kruidvat

Badconfetti - ?

1 opmerking:

  1. Niiiiiice! Ik krijg haast zelf zin om een bad te nemen!
    Ieuw, wat klink ik voos..ik heb me dus wel degelijk al gewassen vandaag..

    ps: Badconfetti kwam van de hema, cadeautje van moeke

    BeantwoordenVerwijderen