donderdag 19 juli 2012

Shoplog

Het Belgische weer werkt de laatste tijd in op menig humeur maar bij mij situeert het probleem zich vooral in mijn portemonnee. Wat doe je anders op een regenachtige dag? In de winkels is het droog dus je wordt er op haast instinctieve wijze naartoe gezogen. Vandaag viel de schade eigenlijk nog heel goed mee, ik had zelfs geld over ö ! Daar zaten de opdringerige soldenjagers zeker voor iets tussen.. Maar geld over hebben is en blijft een zeer zeldzame gebeurtenis tegenwoordig om niet te zeggen een unicum. Dit werd er vandaag (14/7) geshopt:


1)    In het echt is het topje met strik eerder koraal. Vero Moda - € 19,95
2)    Dit pulletje koos ik omwille van de superleuke print! Ik draag het wel in combinatie met een vestje omdat het anders nogal druk is. Vero Moda – € 24,95


3)    Twee oogpotloden van 2B: één blauw dat heel mooi licht reflecteert en een wit om binnenkort samen uit te testen voor een EOTD. Di – elk € 3,50
4)    Blush 2B. Di- € 4,95
5)    L’Oréal Color Riche nagellak, in zomers zwart. Di- € 5,99


Geen opmerkingen:

Een reactie posten