woensdag 29 augustus 2012

Shoplog: 3 suisses

Vorige maand schreeuwde ik nog mijn haat uit voor 'de solden'. Nu, laten we dat even nuanceren, kledij kopen aan een mindere prijs is natuurlijk fantastisch, het zijn die vele aasgieren in de winkels waar ik het niet zo op begrepen heb. Op 31 juli drong het tot mij door dat ik haast niets in de solden had gekocht, er overviel mij meteen een ware vlaag van ongeloof. En daar bood 3suisses de oplossing, die online winkelmandjes: got to love them !! Op de site zorgden ze zelfs voor extra spanning onder de vorm van een klok die de uren aftelde.. ik had nog amper 6 uur.

Dit belandde in mijn winkelmandje:

Van links naar rechts & van boven naar onder:
roze topje met kant,
mantel in tweed,
clip-on strikjes,
sandalen met studs
Zo, dit was mijn buit ! Ik kan weer eens gelukkig zijn. :) Maar ook bij Sacha kocht ik deze maand iets. Wat erg raar is want ik ging er zelden of nooit nog binnen. De winkel in Aalst is echter recent vernieuwd en uitgebreid, tijd voor een uitzondering dus. Mijn allereerste haarlint is een feit ..


En is het jullie al opgevallen? De Iphone 4 werd eveneens van de wishlist geschrapt! Het werd meteen mijn beste aankoop ooit.

Strikjes – 3 Suisses - € 4,79
Roos topje – 3 Suisses -  € 34,99
Sandalen - 3Suisses - € 34,99
Jas- 3Suisses – 3 Suisses - € 119
Haarlint – Sacha - € 8,95

Let wel, de prijzen vernoemd van 3Suisses zijn zonder solden. Ik kocht het geheel voor 88 euro (!)

1 opmerking: