zaterdag 25 augustus 2012

Lifestyle: Lilly Pulitzer

Het is zo ver, Ik hou het strakke blog-regime niet meer aan. Er verstrijkt steeds meer en meer tijd tussen de posts en daar ben ik mij pijnlijk van bewust. Maar kijk: ik maak het goed ! ;)



Organisatie is namelijk het sleutelwoord voor het managen van full-time werken, een leven hebben, fitnessen en bloggen. Mijn beste hulp daarbij is mijn Lilly Pulitzer agenda. Nog nooit van Lilly Pulitzer gehoord? Ga je dan maar meteen in een hoekje zitten schamen.. Lily Pulitzer is ‘the next big thing’ in Amerika. Ze verkoopt naast agenda’s ook nog kleren, juwelen, accessoires én schoenen.

Maar nu over de agenda: is hij niet de knapste ooit?!  Dit schatje bezit de volgende zaken: een dagplanner, een jaaroverzicht, een weekoverzicht, een maandoverzicht, ‘dates to celebrate’, een binnenzakje, plaats voor telefoonnummers en adressen, notities, stickers en tabbladen om alles makkelijk te vinden. Elke maand begint ook steeds met een citaat. Dit is mijn favoriet:

Dit is van de maand februari, niet toevallig de maand waarin ik verjaar :) Valentijn inspired . 
Uiteraard kon je de voorkaft van de agenda zelf kiezen uit zes verschillende motieven. Ik koos voor ‘skip on it’ dat is de donker blauwe. Gewoon omdat ik dat de mooiste vond J. En daar stopt de keuze niet, je moet ook beslissen of je een groot of een klein exemplaar wil. Voor mij vond ik het kleine exemplaar handiger en zo geschiedde ! Misschien moet ik het schrijven van blogberichten ook maar eens inplannen?



Online besteld via pre-order - wachttijd twee weken- prijs: $16.00 voor het kleintje en $26 voor de grote.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten