vrijdag 14 september 2012

Cosi Cosi Fashionshow 13/9/2012

Vandaag staat er een fashionpost op het programma en wat is er nu meer fashion dan een modeshow? Juist ja,... niets! Onder dat motto trok ik gisteren samen met mijn lieftallige/modebewuste mama richting Antwerpen voor de voorstelling van de herfst-en wintercollectie van kledingboetiek Cosi Cosi. Ik kwam meteen tot het besluit dat ik in de verkeerde stad geboren ben.. Omgeven door winkels als MAC, Rituals, G-Star, Superdry, Paris Londres en Kiehl's (moet ik nog doorgaan??) vormde Lombardenvest de ideale locatie voor een high-end fashionstore als Cosi Cosi ! We werden ontvangen met een glaasje cava in een winkel die bruiste van sfeer en mode. Nadat we in de winkel onze ogen hadden uitgekeken, was het tijd voor de modeshow. Merken als Supertrash, Patrizia Pepe, Ted Baker en Pinko stelden hun collectie voor. Kwijl Geniet mee van een overload aan foto's :

Sfeerbeeld
























Besluit: opvallend veel tweed, bont, etnische prints, marineblauw en glimmende stofjes. #LOVE!
We gingen helemaal happy naar huis met een nieuwe leuze én een goodybag! Dank u Cosi Cosi




De inhoud <3 : Supertrash magazine, geurkaars van Aako, Energyzing body lotion van teatree, Stila lip glaze, DuWop oogschaduw 'Green Eyes' en een modemagazine van Ted Baker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten