donderdag 27 september 2012

Uitgetest: DuWop Green Eyes





Herinneren jullie je deze nog? Dit schattige oogschaduwdoosje zat in de giftbag van Cosi Cosi. Het werd nieuwsgierig geopend en gevolgd door een ietwat teleurgestelde : 'Oh groen..'. Het is iets wat ik nooit eerder probeerde. Vandaag ging ik ervoor, ik gaf het groen een kans en liet me volledig gaan ( als ik zo eerlijk mag zijn..). Het plan was om één oog te proberen en de make-up vervolgens weer te verwijderen. Maar het liep even anders.. de oogschaduw is namelijk zo aangenaam in gebruik dat ik het andere oog vlijtig meekleurde :). De lichtgroene kleurtjes en het goude zijn oogschaduw. Het donkergroene is een soort vettige eyeliner die kan worden aangebracht met het andere uiteinde van het penseeltje. Uiteraard zijn er in ons land geen verkoopadressen van DuWop.. maar niet getreurd want al hun producten zijn online te shoppen! 


Ik heb gewoon wat uitgeprobeerd en dit was het resultaat:






Zo deed ik het:
  1. het bovenste lichtgroene kleurtje werd verdeeld over het gehele ooglid
  2. het onderste en ietwat donkerder groen deed ik in het midden
  3. het goude kleurtje gebruikte ik voor de ooghoeken 
  4. tenslotte bracht ik de eyeliner aan (zowel boven als onder)
  5. een vleugje mascara et voilà !

Uiteraard ontdekte ik pas na mijn schilderwerk dat er ook how-to filmpjes online staan.. 
Een product van DuWop betrad nooit eerder mijn make-up verzameling, maar vanaf nu is het een must. Wishlist? Yes please !

Verkrijgbaarheid: online - $ 32. 00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten