dinsdag 9 april 2013

Gladiatorschoenen en een Audrey zonnebril

Met die woorden werden mijn nieuwste lowbudget aankopen onthaald, zowel thuis als in de vriendenkring. Maar excuse me? Gladiatorschoenen? Zwart en goud is volgens mij nog steeds erg classy én makkelijk combineerbaar. Deze schatjes hebben iets liefs en zijn tegelijk toch wat stoerder. In combinatie met zwarte nagellak zijn deze gewoon onweerstaanbaar. Gladiator of niet.











En als je dan enkele winkels verder een bijpassende zonnebril scoort is het helemaal een winner! Hij past perfect bij de schoenen want hij is (duh!) ook zwart met goud. Van zodra ik deze samen draag, ziet iedereen uiteraard onmiddelijk dat dit geen toeval kan zijn. Ik zal wel mijn hoofd wat scheef moeten houden terwijl ik rechtdoor stap, gewoon om zeker te zijn dat het opvalt..^^ Buiten het feit dat de bril 'nogal' oversized is, zijn er niet echt gelijkenissen met Audrey maar soit! 



Om in thema te blijven: Black&Gold - Sam Sparro

Bron  Juist ja geen gelijkenis what so ever ;)!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten