zondag 26 mei 2013

Deautymenu mei 2013

Vorige week, was het weer zover en ontving ik mijn maandelijkse deautybox. Hoewel het enthousiasme iets minder werd, was ik toch zeer nieuwsgierig. Dit vond ik in de box:



















Garnier Ambre Solaire- BB cream SPF30- 50ml (full size, 50ml: €11,99)

Deze BB cream beschermt je huid tegen UV-A én UV-B stralen. Net als andere BB crèmes, heeft deze ook een verzorgende functie. Hij komt alvast als geroepen, want mijn BB crème was net op! SPF30 is wel een beetje veel voor mij, maar hey, de zon schijnt toch niet ;).

Klorane- Shampoo met haver- 100ml (full size, 100ml: €5,00)

Een shampoo geschikt voor de gevoelige hoofdhuid en geschikt voor mensen met kwetsbaar haar. Hij herstelt je haar en bevat geen chemische middelen. De shampoo komt in een handige travel size!

Avène- Herstellende after-sun lotion- 50ml (full size, 200ml: €15,70)

After sun kent iedereen wel natuurlijk. Deze zorgt er voor dat je je bruine kleurtje langer houdt en zorgt voor een soepele en gezonde huid. De verzachtende, kalmerende en herstellende functies van hun bekende Eau Thermale zitten in de lotion vervat. Nog een leuk productje voor op reis!

Lamazuna- Gelaatsreinigingsdoekjes- 2stuks (full size, 2doekjes: €4,00)

Ecologische reinigingsdoekjes die je moet nat maken met warm water, enkele seconden op je ogen houden en dan over je hele gezicht vegen. Het verwijderd make-up, onzuiverheden en overtollig talg. Het beste hiervan is dat je ze wel tot 300 keer toe kan hergebruiken, ze mogen in de wasmachine op 40° tot 90°. Lang leve innovatie? Vanavond worden ze getest !

Bo - Ho Green Revolution- Terracottapoeder- 9g (full size, 9g: €12,95)

Sunkissed skin, for the win! Alweer een zuiver product: geen parabenen, minerale oliën, fenoxyethanol, PEG en andere opvullers. Het is een fijne geperste bronzer die wel wat glittertjes bevat. 

Conclusie?

Hoera, Deauty heeft de boodschap begrepen: meer make-up producten please! Deze box bevat twee full size(!) make-up producten waar ik op het eerste zicht erg blij mee ben. Ook met een haarproduct ben ik altijd heel tevreden. Er zit een duidelijk thema in vervat, namelijk: ZOMER! Dus waar wachten we op? Deze box is zijn 15 euro meer dan waard want er zitten zomaar even 4 full size producten in.
























Geen opmerkingen:

Een reactie posten