zondag 2 juni 2013

Lancôme Hypnôse Doll Eyes

Stel: je komt uit vakantie, zoekt vermoeid je bed op en daar, op je hoofdkussen, ligt het.. een cadeautje met het bekende Ici Paris XL stickertje op. Het kan beste lezers want het overkwam mij zo'n 2 weken geleden. Maar mijn verbazing werd ook meteen gevolgd door een bekentenis van de cadeautjesgever: "Het komt wel niet van je wishlist." Mijn adem stokte.. Kieskeurig, ik?? Bon, ik besloot het een kans te geven want hoeveel foute dingen kan je kopen in de parfumerie? Juist ja, nagenoeg geen!

En surprise: ik was héél tevreden! Een oogschaduwpalette van Lancôme, het Hypnôse Doll Eyes Palette. Eigenlijk heb ik geen énkel product van dit merk dus ik was er best nieuwsgierig naar. De verpakking vind ik alvast mooi, stijlvol zwart met een klein roosje in de rechter hoek. De kleuren zou ik zelf ook gekozen hebben, deze kleurencombinatie heet Fraicheur Rosée. 



De dag erna ging ik aan de slag: ik swatchte elk kleurtje op mijn arm en creëerde er een ooglook mee. Van dit laatste heb ik geen foto omdat de kleuren toch wel weinig pigment afgeven. Dat is ook meteen het enige nadeel aan dit palette. Ik vind het dus zeker en vast geschikt voor een neutrale, dagelijkse look. Maar als je een zwaardere avond make-up wil creëren, is dit niet het juiste palette. 


In het gewone daglicht

In het zonlicht

Geen opmerkingen:

Een reactie posten