dinsdag 7 mei 2013

MAC's cultproducten

Haaaaaaaa,.. ik heb er écht een zalig weekendje opzitten. Zaterdag was het eindelijk zo ver en trok ik met mijn mama en zus naar Ladies&Ghent, een soort van vrouwenevenement waar je je kan laten verwennen in de vorm van workshops of demonstraties. Later meer hierover! Ook zondag werd een topdag. De dag begon in Gent op de 'beestjesmarkt', hier kochten we twee vissen voor de vijver: Bobbi & MAC. Ja, ik mocht de namen kiezen en neen, ik vond niets origineler ;)! Eens de vissen in de vijver gedropt werden, reden we door naar Knokke om verder te kunnen genieten van het mooie weer. Een terrasje, leuk gezelschap, een martini en een MAC winkel, maakten het een onvergetelijke dag. 

De Beauties aan zee 
Je denkt alvast dat hier een shoplog volgt en je hebt nog gelijk ook! Ik ging op zoek naar enkele toppers van MAC: de 217 blending brush, de paintpot in kleur painterly, de Nicki Minaj Viva Glam lipstick en de Impassioned lipstick. Het vinden van deze producten, verliep niet geheel moeiteloos.. Ik was er namelijk van overtuigd dat er maar twee kleuren lipstick waren in de Viva Glam collectie, de viva glam 1 en de viva glam 2. Verkeerd dus. Nadat ik mij blind gestaard had op alle kleurtjes kwam ik tot de constatatie dat de kleur er niet meer tussen zat. Tevreden met de rest van de buit, ging ik naar de kassa en daar stond hij dus. Dé Nicki Minaj lipstick.. op een speciaal verhoogje enal. Oh twijfel: want welke lipstick neem ik nu mee?! Mijn gezelschap ging zonder twijfel voor de Viva Glam dus koos ik deze. Maar de impassioned liet mij niet los, wat maakte dat ik twee uur later terug in de winkel stond. Ik kreeg deze dan - o ironie - cadeau van de persoon die het andere kleurtje mooier vond.. Maar toch: bedankt!!! :D

Links: Nicki Minaj Viva Glam, rechts: Impassioned





Painterly: de perfecte oogschaduwbasis
Swatches van links naar rechts: Impassioned, Viva Glam, Painterly
Blending brush
Impassioned
Viva Glam


Lipsticks: elk €18,50
Blending brush: €22
Paintpot: € 19



Welk kleurtje zouden jullie kiezen?

1 opmerking: