woensdag 1 mei 2013

Deautybox april 2013


Wooeps het is net Mei geworden en ik stel jullie de april box voor. Oud nieuws voor de beautybloglezers onder jullie maar ach. Fans van verzorgingsproducten kunnen alvast hun hartje ophalen met deze deauty editie. Het doosje bevat 5 producten waarvan 4 verzorgingsproducten. 

Vanessa Tugendhaft - Les Eaux Diamantées - Or Rose parfum- 5ml (Full size: 50ml voor €75,00)

Het eerste is een handig, klein parfumstaaltje van Vanessa Tugendhaft. In mijn box zit de Or Rose welke een basis heeft van zoete snoepjes, bessen en honing. De topnoten zijn bergamot en gember, als middentonen ruik je rood fruit, snoepjes, gedroogd fruit, honing en oranjebloesems. Het hart van het parfum bestaat uit zoethout, witte muskus, amber en violet. Djeezus, dat dus allemaal in dat beetje vloeistof en raar maar waar het geurt wel lekker ook. Het is geen klassiek 'spray'staaltje maar een roller, handig! 

The Body Shop - Olive Body Butter - 50 ml (Full size: 200ml voor €16,00)

De body butter van body shop is voor mij geen onbekend product. Ik denk dat iedereen wel eens eentje kocht of cadeau kreeg. Deze bestaat uit cacaoboter, sheaboter en olijfolie. Zelfs zou ik niet meteen naar olijf grijpen maar het ruikt alvast heerlijk!


Avène- Eau Thermale spray- 50 ml (Full size: €2,50)

Het eerste product van Avène waarmee ik kennismaak en het is écht een cultproductje. Een spray met thermaal water dat zorgt voor zachtheid, zuiverheid, bescherming én verfrissing. Lekker zomers! 

Eucerin - DermatoCLEAN miscellaire reinigingslotion - 125 ml(Full size: 200ml voor €12,50)

Ook in de aprilbox zit een product van Eucerin, mijn enthousiasme was net iets hoger dan bij het zien van het vorige product. Het is een zuiverende lotion en gezichtstonic die geen alcohol, kleurstoffen, parabenen of parfum bevat. Ik vind het een handig ontdekkingsformaat, let the games begin .. ;)

Payot- Hydra24 dagcrème- 15ml (Full size 50ml voor €42,00)

Aha! Deauty is geslaagd in zijn missie want dit is een product waar ik echt nooit eerder iets van hoorde. Een voedende en hydraterende dagcrème klinkt altijd goed.

Sheet masks

Leuk extra'tje ! Het lijkt een snoepje maar eens je het drenkt in je favoriete verzorgingsproduct kan je het ontvouwen tot een gezichtsmasker.
Conclusie?

Niet geheel ontevreden maar ook niet blown away. Ik wacht nog steeds op wat meer make-up producten..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten