woensdag 12 juni 2013

Steve Madden goes Gaga?

Rewind naar mijn vorige blogbericht waarin ik schreef dat mode nogal subjectief is en dat het mogelijk is dat niet iedereen mooi vindt wat jij mooi vindt.. Insert mijn Steve Madden schoenen !



Excuses voor de hond die niet echt wou meewerken die dag.


Haaaaaaa voilà dit bedoel ik: sommigen halen nu een emmer om even in te kotsen, anderen zoeken meteen de site op om de schoenen te bestellen. En het beste is, het kan mij totaal niet schelen want ik hou echt van deze schoenen. Trouwens: "Les goûts et les couleurs ne se discutent pas." 

Ze zijn het gevolg van een namiddagje doelloos surfen op het internet, waar ik ze online spotte op de site. Geheel toevallig werd er het aansluitende weekend een uitje naar Antwerpen gepland. Alwaar ik ze kon passen en tevreden naar de kassa huppelde, sarcastisch kirrend naar mijn compagnon: "Goh wat raar dat deze nog niet uitverkocht zijn!!". 

Ze lopen veel makkelijker dan je zou denken.Dan bedoel ik weliswaar op een effen ondergrond ;). Dus: voelt er iemand vlinders??



Steve Madden - Meir Antwerpen of online - 140 euro 90 euro! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten