dinsdag 18 juni 2013

Huile Prodigieuse, Nuxe


Er zijn zo van die producten waarvoor je wat meer geld durft neertellen in de hoop dat het product het ook echt waard is. Je las er immers al veel goede dingen over en het werd door verschillende mensen de hemel in geprezen. 

Zo heb ik er laatst eentje gevonden:  Huile Prodigieuse van Nuxe. Zoals wel meerdere geweldige zaken ontstond de olie in 1991.;) Het is een droge olie met 98,1% natuurlijke ingrediĆ«nten en  Vitamine E. Je kan het zowel voor gelaat, huid als voor je haar gebruiken.


Intussen testte ik alle mogelijke toepassingen en ik ben meer dan tevreden. Enkele avonden geleden, bracht ik het aan op mijn gelaat nadat ik alle make-up verwijderd had en mijn huid zuiver was. De volgende ochtend voelde mijn huid ultra zacht aan en vertoonde het een gezonde gloed. Op de rest van het lichaam doet het product precies hetzelfde, je glijdt als het ware over je huid als je het product hebt aangebracht. Voor mijn haar was ik iets voorzichtiger en gebruikte ik het enkel voor mijn haarpuntjes die soms wat droog zijn. Na een nachtje inwerken, waren de puntjes weer glad en glanzend. Nadat ik mijn haar gewassen had, bleven de puntjes er gezond uitzien! 

Let wel op dat je niet teveel gebruikt want dan wordt het wat plakkerig. Doordat het een droge olie is, heb je nogal snel het gevoel dat het product al verdwenen is als je het aan het uitsmeren bent. Dat is uiteraard niet zo dus breng vooral niets extra aan. Nog een tip is om het product te verstuiven in je handpalm en zo aan te brengen op het gewenste lichaamsdeel. Je kan het er ook rechtstreeks op spuiten maar dan verstuiven de druppels op de grond en dat zou wel eens te glad kunnen worden ;). 

Het besluit is dus gewoon dat iedereen dit product moet halen. Je kan er je volledige lichaam mee verzorgen en het ruikt heerlijk! Ik gebruik het nu iets meer dan een week en er is nog niet eens zoveel olie uit de flacon, hoera! 

De olie is verkrijgbaar bij de apotheek of online en kost zo'n 32 euro voor 100ml.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten