dinsdag 1 oktober 2013

Lifecare reinigende poriënstrips


Poriën.. niet meteen een favoriet gespreksonderwerp. Zeker niet als het gaat om die soort wijd openstaande, met zwart gevulde en duidelijk aanwezige poriën. Bent u een gevoelige lezer/kijker, sluit dan NU dit bericht ! Bon, onlangs liep ik in de Action en dat op zich is al vrij uniek want het is allesbehalve mijn favoriete winkel. Er is altijd zo een grote massa volk, net waar jij wil kijken staan ze al met hun kar(!) te duwen en als je aan de kassa komt, vraag je je af of je nog steeds in België bent en het toegestaan is gewoon Nederlands te praten. Maaaarrr je kan er blijkbaar wel fijne budgetaankopen doen. Zo kwam ik dus uit op de reinigende poriënstrips. Zelf heb ik niet van die duidelijk zichtbare poriën in mijn gezicht maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik ze niet moet proper houden en voor 99cent wou ik het wel eens proberen! En zo zag dat er uit :





Per doosje zitten 6 poriënstrips die mee-eters verwijderen en je neus reinigen. Het is de bedoeling om je gezicht eerst grondig te wassen en daarna je neus nog eens extra vochtig te maken. Op die manier hecht de strip goed vast aan je huid. Dan droog je je handen en verwijder je het plastic van de neusstrip. Deze breng je dan aan met de gladde/plakkerige zijde op je vochtige neus. Na 10 tot 15 minuten, mag je hem voorzichtig verwijderen! Doe dit ook echt voorzichtig want het voelt best onaangenaam. Op het doosje raden ze aan om dit zeker niet meer dan 3 keer per week te doen.


Check al die voze bruine stipjes ! AAAA
De foto's spreken voor zich: dit werkt écht. Vuiligheid waar je het bestaan niet eens vanaf wist, vindt zijn weg op de plakkerige strip. Na het gebruik van de strip stond ik met open mond te gapen.. Eigenlijk vond ik het ontzettend vies van mezelf en schaamde ik mij dat ik dit nooit eerder deed. Ik twijfelde dan ook om dit bericht te posten maar neen, ik moest het gewoon delen. Weg met de struisvogelmentaliteit ! 2 dagen later liep ik dus wéér in de Action en ging er buiten met nog 5 doosjes. Ondertussen gebruik ik de strip in combinatie met een gezichtsmasker voor de volledigheid maar even goed apart. Zo te zien aan mijn voorraad, kom ik wel nog eventjes toe..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten