donderdag 26 september 2013

De Herfst tag


Een aantal bloggers deden hem al en ik wil vandaag hetzelfde doen: de herfsttag. 10 vragen over de herfst en daaronder mijn persoonlijke antwoorden, enjoy!
1. Favoriete ding aan de herfst?
Ik hou vooral van hoe mooi alles is in de herfst. Alle bladeren die op de grond liggen, bruine en gele tinten en een waterig zonnetje dat alles nog wat extra belicht. In de herfst gaan wandelen in het park, zorgt echt voor mooie taferelen. En vooral hoera voor de dikke cirkelsjaals die weer toegelaten zijn en die heerlijke mooie herfstkleuren in de kledij. 
2. Favoriete drankje?
Verse chocomelk met slagroom, of misschien, neenee geef maar die chocomelk!
3. Favoriete geur/kaars?
Mijn can't live without geur is absoluut de calming Bed en body spray van Rituals met witte lotus en yi yi ren. Hhhmmm heerlijk! In de herfst ben ik de grootste fan van fruitige kaarsen en dan vooral van die rode bessen theelichtjes van Ikea. Ze geven echt een gezellig, zoet en warm geurtje.

 

4. Beste lipstick?
Het meest herfstige lipstick kleurtje dat ik heb is er 1 van Guerlain uit de rouge G collectie. In het echt is hij een tikkeltje paarser dan op de foto's. 





5. Favoriete moisturizer?
Daar ben ik eigenlijk nog steeds naar op zoek! Tot hiertoe was ik vrij tevreden over de Hope in a Jar van Philosophy maar het geurtje gaat mij de laatste tijd echt tegen. Eigenlijk vind ik zelfs een beetje dat hij stinkt, oeps! Misschien waag ik mij ook wel eens aan de dramatically different moisturizer + van Clinique..
6. Favoriete kleuren voor op je ogen?
Dat is zowat mijn standaard: bruin, beige en af en toe een kleurtje bij zoals donkerpaars of groen als het eens écht herfstig mag ;).
7. Favoriete muziek?
Die verandert eigenlijk niet per seizoen en doorgaans luister ik gewoon naar de radio. Bij mij is de tijd van de cd's toch echt wel een beetje passé. Mijn favoriete liedje op dit moment is La La La van Naughty boy ft Sam Smith. 
8. Favoriete outfit?
Een skinny jeans of een gekleurde jegging in bordeaux of groen. Leuk en basic shirt met lange mouwen en zoals reeds vermeld een dikke gebreide cirkelsjaal. En natuurlijk nog wat leuke roosgoude armcandy en leuke (platte) laarsjes tot aan de kuit. In een cognac kleur als het even kan ;). 
9. Herfstverwennertijtje?
Shoppen voor nieuwe en warme,zachte kledij. Ik ben niet de grootste fashionshopper eigenlijk maar de herfstmode vind ik toch heel moeilijk om te weerstaan. Gezien ik zo tevreden ben over mijn OnePiece JumpIn, ga ik binnenkort de website nog eens afschuimen naar een leuk, warmer exemplaar voor de herfst/winter. 
10. Favoriete plek om te zijn?
Thuis, in de zetel onder een lakentje met mijn Ipad en een warme chocomelk. Nog wat geurkaarsjes aan et voilà: de ideale herfstavond. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten