zondag 19 augustus 2012

Beauty: it's all about the hair

Eind juni trakteerde ik mezelf op een kappersbezoek bij mijn vaste kapster. Gezien ik highlights in mijn haar wou, moest ze wel weten of de huidige haarkleur ook mijn eigen kleur was. En ja, dat was het. Zij dacht echter van niet gezien mijn haar, zo zei ze, nogal dof was.. Dit was hét excuus om nieuwe producten in te slaan, missie: glanzend haar !

Als nieuwe shampoo koos ik voor de L'oreal Elvive Nutri Gloss Crystal om de duidelijk zichtbare en grondige reden: hij is roos en bevat glitters. Ok, misschien niet mijn meest doordachte keuze ooit.. Bon, de shampoo zelf is niet zo schuimend als de shampoos die ik gewoon ben. Maar kom, niet neuten, de geur is best goed, hij is wat bloemig maar blijft subtiel. En van zodra ik hem uitspoel, voel ik dat mijn haar gladder is. De glitters in de shampoo zijn louter decoratief want daar zie je namelijk niets van, gelukkig maar!

Ook de hair wonder hair-repair cream van Henna plus ging mee in het winkelmandje! De verpakking is naar mijn mening aan de trieste kant maar misschien overtreft de inhoud wel alle verwachtingen? Deze crème belooft de nr1 te zijn voor DOF en statisch haar. De crème moet aangebracht worden op droog/handdoekdroog haar zonder uit te spoelen. Van een aangenaam geurtje kunnen we niet echt spreken, het geurt eigenlijk gewoon niet. Maar het resultaat mag er zijn!
Ondertussen herstelt mijn gekrenkte ‘ego’ zich terug, eat this kapster:


L'oreal Elvive Nutri Gloss Crystal – grootwarenhuis - € 3,99 (?)

Hair wonder hair- repair cream van Henna plus- € 8,49 - drogisterij

Geen opmerkingen:

Een reactie posten