donderdag 9 augustus 2012

Miss Dior: Chérie



Laatst liep ik nog eens langs mijn parfumschap -eigenlijk passeer ik er elke dag wel voorbij – maar nu  ZAG ik het ook écht. Alles, maar dan ook alles wat een strik(je) heeft, schijnt meteen mijn aandacht te trekken.. Daarom nam ik er Chérie van Miss Dior nog eens van tussenuit. Vrolijk en ongeremd verstuifde  ik het goedje over mijn gehele lichaam. Deze dag kan niet meer stuk!


Het mini parfumschap
Mijn Chérie ^^





















Hm, think again want dan loop ik voorbij mama’s neus die meteen het geurtje opvangt (misschien iets te uitbundig geweest..). ‘Subtiel’ vraagt ze welk geurtje ik op heb.. BAM, ik voel de bui al hangen en mijn enthousiasme slinkt zienderogen. Na mijn verontwaardigde en licht snobistische: ‘Euh, Chérie van Miss Dior’, vervolgt ze: ‘Ah ik herkende het niet, dit ruikt zo goedkoop’.

Na een ijzige stilte komt de noodzakelijke verdediging, ‘Het was anders wel uw kerstcadeau voor mij’ lijkt me dan ook een zwaar tegenargument. Maar diep vanbinnen moet ik inderdaad bekennen dat ik het ook niet zo fantastisch vond.. Eens het geurtje was ingedrongen in mijn kleren leek het wel te veranderen. Dus droop ik maar af op zoek naar een nieuwe outfit, gezien deze gedrenkt zat in de Chérie geur.

Dit geurtje bevat muskus, aardbeien, roos, karamel, jasmijn, patchoeli, mandarijn en als afsluiter: viooltjes. Hoezo, zoet? ;) Ik ben en blijf fan ! Dior behoort tot de klassiekers, het flesje is pure liefde en het geurtje.. werkt blijkbaar beter bij iemand anders L.






Mijn verzameling parfumstaaltjes - die tot drie maal toe gehalveerd werd door de occasioneel passerende persoon die valt onder de definitie : 'olifant in een porseleinwinkel'


Geen opmerkingen:

Een reactie posten