maandag 6 augustus 2012

Outfit matchmaker: augustus 2012

Outfits samenstellen, ik doe niet liever! Als ik iets kies in een winkel, weet ik dan ook graag meteen hoe ik het kan combineren en wat de mogelijkheden zijn. ’s Avonds als ik in bed lig, passeert mijn hele kleerkast - inclusief accesoires- mijn gedachten, op zoek naar een outfit voor de volgende dag. Snuisterend op de website van H&M werd ik verliefd op deze trui:

hmprod.jpg

Ik besloot de hele site te doorzoeken om een outfit samen te stellen en dit is het geworden:


Zelf zou ik het zeker en vast dragen maar na mijn uitspatting bij Hollister (zie foto) en 3suisses van 3 dagen geleden, blijf ik beter binnen en vermijd best elk contact met de buitenwereld (Oh wat kan het leven hard zijn!). 



Alles te verkrijgen bij H&M.

Totaalprijs: 89,70 euro

Geen opmerkingen:

Een reactie posten