dinsdag 23 april 2013

Beauty wants!

Als je drie keer op 1 jaar op reis gaat dan moet je elders gaan besparen.. Zowat het enige waar ik op kan besparen, is jammer genoeg de aankoop van kledij/ het zoveelste make-up artikel. Maaaaaarrr dromen mag wél! Het snuisteren op websites en blogs, leverde mij weer een wishlistJE op. 



Chanel - les beiges

Door iedereen intussen gekend, wegens erg geliefd onder de beautybloggers. Het behoort tot de ' healthy glow make-up', een absolute must. En die verpakking, oh liefde ! Hélemaal anders dan wat we van chanel gewoon zijn. Niet het klassieke zwart maar heel stylish licht beige. 

MAC- 217 blending brush

De zoektocht naar een degelijke blending brush eindigt bij de 217 blending brush van MAC! Momenteel heb ik er eentje van bij Hema en die is echt slecht, ik gebruik hem zelfs niet meer. De haartjes werden in no-time stug en springen alle kanten op. Dus gebruik ik maar een andere borstel die eigenlijk niet de correcte vorm heeft maar ik kan niet zonder blenden. Het maakt je oogschaduw veel natuurlijker en professioneler. Note to self: investeer in goede borstels. 

Bobbi Brown - eye cream

Grote fan van Bobbi Brown hier! én eentje zonder oogcrème dus deze is gewoon een noodzaak.

MAC paintpot in kleur painterly 

De paintpots van MAC zijn echt topproducten. Ik heb er al eentje in kleur Rubinesque, deze heeft een gouden shimmer dus zou ik graag een mat alternatief hebben. Painterly is een soort nude beige dat volgens mij geschikt is als basis van zowat elke kleur oogschaduw. 

MAC- viva glam Nicki 1

Nog een product van MAC maar ja wie wil er nu geen lipstick met zijn eigen naam  op ;)! Ik ben  trouwens helemaal verliefd op het flamingo roze kleurtje. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten