donderdag 4 juli 2013

Deautybox Juni 2013

Uhum,.. alweer een ruime tijd geleden. Maar ik kon er écht niet aan doen.. Na een nachtshift in het ziekenhuis, zat er blijkbaar nog iemand te slapen achter het stuur waardoor hij in mijn koffer belandde. Daardoor kan ik nu bovenop het drukke werkschema ook drie keer per week bij de kinesiste en één keer per week bij de osteopaat. U verstaat dat ik de weinige vrije tijd dan ook dikwijls anders besteed. Maar  ik ben jullie op deze 4de Juli eigenlijk nog steeds de deautybox van juni verschuldigd. Wat zat daar allemaal in?


















Catrice- Ultimate color lipstick 'It's a Matte World' - Full size, €3,99

Dit merk kent iedereen waarschijnlijk wel, je haalt het gewoon bij de drogist. Deze producten zijn ondanks de budgetprijzen wel van goede kwaliteit! Dit is een felrode lipstick die de lippen niet uitdroogt en voor een matte finish zorgt. Volgens mij werkt dit kleurtje voor vele mensen én sluit hij naadloos aan bij de zomertrend: hevig kleurtje op de lippen en de overige make-up vrij neutraal houden of net omgekeerd mag ook ;). 

Catrice- Absolute Nude oogschaduw palette- Full size, €4,99

Dit palette heeft 6 bruinige kleurtjes. Hiermee kan je alle kanten uit, van een simpele dag make-up tot een smoky-eye. Ik hou wel van dit soort paletjes, ik deed het onlangs zelfs nog aan iemand cadeau samen met nog wat andere spulletjes. Eigenlijk was ik stiekem zelf verliefd op de kleurtjes. Een basic kleurenpalette dat thuishoort in ieders beautystash.

Etat Pur A63- Actif Pur - Full size, €9,60

Dit merk voorziet een breed gamma van meer dan 50 actieve en pure stoffen. De concentraten zijn meestal plantaartig en garanderen zo een goede absorptie door de huid. In mijn box zit nummertje A63, een vrij kleine flacon met magnesium. Ik zocht dit product op op het internet en het schijnt een middeltje te zijn voor de huid die door stress is aangetast en daardoor valer, minder gehydrateerd lijkt en geveld wordt door irritaties. Uhm,.. stress ervaar ik wel af en toe maar ik heb niet de indruk dat mijn huid daaronder lijdt. Toch zal ik het trouw tweemaal per dag gebruiken gedurende 1 maand en nagaan of er een zichtbaar verschil is! Jéj.

Estée Lauder - Revitalizing Supreme- 5ml - (Full size, 50ml, 85 euro)

De signature anti-aging crème van Estée Lauder, hydrateert en verjongt de huid. Hoogstwaarschijnlijk zal dit wel een degelijk product zijn, al zal ik dat niet kunnen testen met een mini-staaltje van 5ml.. Anti-aging producten worden reeds aangeraden vanaf 20jaar omdat het verouderingsproces van de huid dan reeds begint. Toch heb ik beslist om er maar mee te beginnen als ik 25 jaar ben. In tussentijd hydrateer ik mijn huid met gewone dag-en nachtcrèmes.

Lamazuna- Natuurlijke zeep- Full size, €3,90

Lamazuna zagen we al in de vorige box, met hun revolutionaire make-up verwijderingsdoekjes.. Die intussen in de prullenbak zijn beland. En waar we bijgevolg geen woorden meer aan vuil maken ;)! Deze zeep komt uit Aleppo en is samengesteld uit laurier- en olijfolie. Ze is geschikt voor alle huidtypes maar wordt ook aangeraden bij acné, eczeem en een droge huid. 

Extra: Eucerin scheerschuim, bon van ClubMed

























Wat vind ik ervan?

Deauty beloofde twee make-up producten en die kregen we ook. Persoonlijk ben ik wel fan van Catrice maar ik las al van enkele andere bloggers dat ze misschien toch iets meer verwacht hadden. Eerlijk gezegd, ik eigenlijk ook. Maar ik ben wél blij met deze producten ze verdienen zeker een plaatsje in de ladekast. Het staaltje van Estée Lauder zie ik eerder als een extraatje gezien je dit gewoon meekrijgt in de parfumerie als je ernaar vraagt. Geen meerwaarde in de Deautybox als je het mij vraagt. Ik ben vooral benieuwd naar het product van Etat Pur omdat ik hiermee nog geen ervaring heb. Toch had ik liever het vermoeide benen product getest, daar had ik waarschijnlijk meer deugd van gehad, haha. Ook met de natuurlijke zeep ben ik tevreden, het is namelijk jaren geleden dat ik nog vaste zeep kocht. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten