woensdag 24 juli 2013

Dislike: Sampar (not so) Glamour shot.

Nou, dit bericht moet ik gewoon posten om anderen te behoeden van deze ronduit teleurstellende aankoop. Een tijd geleden ( of is dat intussen maanden geleden?) bruiste het op blogs, instagram én twitter van positivisme over de Sampar glamour shot. Zowel voor de gezichtsversie als die die enkel bedoelt is voor je ogen. Tjah, als iedereen er zo blij van is, dan moet ik dat zelf ook eens proberen, toch?! Sampar glamour shot is een soort van transparante fond de teint die glans, fijne lijntjes/rimpels, poriën, roodheden en jawel ook oneffenheden kan verdoezelen in slechts enkele seconden. Het merk belooft een gelifte, stevigere, gladdere en mattere huid. Klinkt te mooi om waar te zijn? Wel, dat is het ook..
Glamour shot in de welverdiende, weliswaar verdorde bloemblaadjes gezet ! 
Nu het wat warmer is en mijn huid stilaan bruiner wordt, kan ik het niet meer opbrengen om dagelijks een fond de teint of BB cream aan te brengen. Het is gewoon té warm en té plakkerig daarvoor, sorry! Nadat ik de, sampar glamour shot, enige tijd totaal links liet liggen na een eerste mislukte poging, probeerde ik het vorige week nogmaals.



Over de verpakking kan ik niets verkeerd zeggen: hij is lichtroze (oooouuuhh!) en is voorzien van een pompje wat ik altijd handig en hygiënisch vind. Ik smeerde de wittige crème met mijn vingers over mijn hele gezicht. Dat op zich ging al niet erg goed want de crème is niet zo lopend. Ik wachtte enkele seconden op de magie van Sampar.. Ik wachtte zelfs nog wat langer.. En ik zag werkelijk niets van verschil. Of toch: mijn huid was nooit eerder zo plakkerig en voelde nog nooit trekkend aan. Ik besloot om het nog wat in te masseren maar het maakte niet veel uit.

Vervolgens bracht ik make-up aan, want dat is toegelaten. Uiteraard respecteerde ik de gouden regel: crème over crème en poeder over poeder. In dit geval koos ik dus voor een creamblush, die ik totaal niet vlot kon uitsmeren en volledig in vlekken mijn beide kaken bedekte. Hello, Glamour, is that you..? 

Koppig om mijn miskleun van een aankoop toe te geven, ging ik verder met mijn oogschaduw. Waarvoor ik uiteraard eerst een crèmige basis gebruikte. En hup weer hetzelfde verhaal: totaal niet mooi uit te smeren en het zag er 'caky' uit. Uiteindelijk had ik er genoeg van en werd alles grondig verwijderd, inclusief de ooo zo overgewaardeerde Sampar Glamour shot.

Plots begreep ik het: als zowat élke beautyliefhebber het over éénzelfde product heeft dan is dit bericht in 9/10 gevallen gesponsord. Zo jammer, dat niemand dan eerlijk durft te zijn.. Als het niet goed is dan mag dat geweten zijn, vind ik. Dus: wil jij graag een plakkerige en trekkerige huid waarbij het onmogelijk is een mooie make-up look op aan te brengen dan is Sampar Glamour shot, hét product voor jou! Aarzel niet en haal hem nu in huis voor slechts 37 euro! Verkrijgbaar bij Planet Parfum. 

2 opmerkingen:

  1. Nee, die zal ik niet gauw kopen! Jammer dat niemand daar eerlijk durft over te zijn :s voor 37 euro kan je al iets kopen dat wél de moeite is!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat raad ik je dan ook niet aan ;). Inderdaad, laat het mij zeker weten als je een leuk product vindt. Of blog er nog eens over want je hebt een leuke site! x

      Verwijderen