zondag 25 augustus 2013

Deautybox augustus 2013

Er is alweer een nieuwe maand voorbij maar dat is enkel goed nieuws want dat betekent ook een nieuwe deautybox. Via hun facebookposts had Deauty mij nu wel érg nieuwsgierig gemaakt want deze maand vieren ze bij Deauty hun eerste verjaardag en ook wij zouden in de bloemetjes worden gezet. Hiep hiep hoera !



























De bekende zwarte doos werd ook even in een nieuw jasje gestoken en het maakte deze speciale box meteen wat feestelijker. Het deksel vloog er meteen af en mijn nieuwsgierigheid werd steeds groter. Deze doos is prachtig ! Het lintje is deze keer een iets langer, satijnen exemplaar dat je kan gebruiken als haarlint. Voor inspiratie kan je binnenkort terecht op hun blog. Diezelfde dag droeg ik het haarlint gewoon door mijn staart. Deauty beloofde ons bloemen en daar zijn ze al. De zaadjes zitten verstopt in een speciaal soort papier dat oplost als je er water overheen giet. Gewoon het papier in een pot aarde stoppen, water over gieten en 'geduldig' wachten tot de bloemen tevoorschijn komen. Welke soort het is, kan ik jullie dus nu nog niet verklappen. 




















Deze box bevat 5 full size producten! Eigenlijk zelfs zes als je met de bijgeleverde bon naar iU rent want daar krijg je een Atoderm douchegel van 100ml cadeau. Leuk extraatje ! Dit zat er allemaal in:

Bioderma- Sensibio H2O - Full size, €9,20

Micellaire waters zijn enorm hip dit moment. En ja ik werd er ook benieuwd naar. Precies dit product werd mij al eens aangeraden door een vriendin maar tot dusver ben ik het nog niet in huis gaan halen. Gelukkig maar want ook Deauty claimt dat dit een must-have is in je badkamer en stopte het dus in deze box. Je gebruikt het in combinatie met een wattenschijfje en je mag het ook gebruiken voor je ogen want het bevat geen parfum of alcohol. Hiervan volgt zeker een review ! 

Garnier- Perfect Blur - Full size, €10,99

Dit is een gladmakende crème die je na je dagcrème aanbrengt en voor je make-up. Hij maakt de huid strak, mat en stralend. Sinds de teleurstelling met Sampar Glamour shot, heb ik dit soort producten de rug toe gekeerd. Maar dankzij Deauty geef ik het misschien nog eens een kans.

Maybelline- Baby lips - Full size, €3,99

Ookal kocht ik net mijn getrouwe Rituals balm opnieuw, volgens Deauty kan ik hem meteen weggooien want ik zal hem toch niet meer willen.. Deze stick is rijk aan anti-oxidanten en vitaminen. Hij hydrateert, verzorgt en herstelt je lippen. 

Avril- Blush - Full size, €2,00

Gezien ik intussen pan heb geraakt bij mijn MAC blush in kleur peaches, komt deze zacht gekleurde blush als geroepen. De swatch was alvast veelbelovend! 

Clinique - Long lasting lipstick "All Heart" - Full size, €21,47

Niet één maar twee lipsticks in deze box! En meteen mijn eerste clinique lipstick. Naar het schijnt blijft hij ook lang zitten. Dat wordt getest ! ;)




Conclusie

Super tevreden met deze verjaardagsbox! 5 fullsize producten én nog één extra als je je douchegel gaat afhalen bij iU. Met een lipstick kan je nooit verkeerd doen, dus al zeker niet met twee! Ik ben ook heel benieuwd naar het micellair water. Een welgemeende gelukkige verjaardag Deauty!! Moge er nog vele kaarsjes volgen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten