donderdag 29 augustus 2013

Revitalash: update

                                   






Misschien weet je het nog maar een lange tijd geleden, schreef ik dat ik Revitalash ging testen. Het is een wimperserum dat je 's avonds op de gereinigde huid aanbrengt, dicht tegen je onderste en bovenste wimperrand. Na 12 weken zou er een duidelijk en zichtbaar effect moeten zijn waarbij je wimpers voller en langer zijn. Toen ik het serum ongeveer een week testte, viel me op dat mijn ogen geïrriteerd en rood waren. Ik weet het aan Revitalash en besloot ermee te stoppen.

De laatste tijd groeit mijn interesse weer in lange en volle wimpers maar wimperextensions zijn erg duur en het effect is na enkele weken al verdwenen. Dus leek het mij toch niet te gek om Revitalash nog één kans te geven. Afgelopen maandag startte ik ermee en tot hiertoe gaat dat goed ! Hier zijn alvast de 'voor' foto's. Hopelijk kan ik jullie binnen 12 weken verbluffen met de 'na' foto's... al ben ik daar zelf ook wel een tikkeltje sceptisch over. 



          


  



Voor meer info over Revitalash: http://www.revitalash.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten