dinsdag 24 september 2013

Deautybox September 2013

De septemberbox van Deauty zat gisteren weer in de bus! Ze werken al enkele maanden met een thema en deze maand kregen we een apothecary box toegestuurd van 'Dr. Deauty'. Lees/kijk gerust verder als je wil weten wat er op het voorschrift stond!



Plante system, hydraterende crème Full size, €15,25.
Korres, Guava body butter, 30ml (full size:125ml), €7,80.
A-Derma, sensifluid (ontschminker), 75ml (full size:200ml) €12,99. 
Weleda, body lotion met wilde roos, 20ml (full size:200ml) €13,99.
Weleda, pluimgriest shampoo, 18ml (full size:190ml) €9,99.
Eucerin, PH5 handcrème 30ml (full size:75ml) €7,80


 

 


Conclusie: ik loop niet echt wild van deze box want je krijgt 1 full size product en een hoop staaltjes. Sowieso ben ik geen fan van body butters in een tube, geef mij maar een ouderwetse pot! Verder bestaat de box uit crèmes en shampoo, niets om laaiend enthousiast over te zijn zeg maar. Van alle producten in de box, ben ik het meest tevreden met de producten van Weleda. Het zijn kleine staalformaten die ik ga bewaren voor op reis of een weekendje weg. De Eucerin handcrème gaat mee naar het werk en de andere producten gaan de voorraadkast in. Ondanks het feit dat ik vaak gemengde gevoelens heb bij de box (ligt dat nu aan mij ofzo?!), blijf ik tevreden met mijn abonnement. Het is toch elke maand een beetje Kerstmis op die manier ..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten