woensdag 18 september 2013

OOTD: I'm in the army now

Eindelijk weer eens een outfit of the day voor jullie ! Ik liet me helemaal inspireren door mijn nieuwe hemdje uit de Astrid by Astrid Bryan collectie die momenteel bij ZEB ligt. Jaaaaaah I know, Astrid is niet bij iedereen populair al is ze toch wel vaak een gespreksonderwerp, zowel bij de voor- als bij de tegenstanders. Nu mag je zeggen/denken wat je wil maar ik vind dat ze wél een goed gevoel voor mode en stijl heeft. Net daarom keek ik graag naar haar show op vijftv en baal ik wel degelijk dat het nieuwe seizoen nog niet begonnen is #pruillip.


Bon, uit de collectie koos ik dus voor het legergroene hemdje met de studs op de schouders. Het was meteen dikke liefde want: de kwaliteit zat goed én ik vond het gewoon ZO mooi ! Ik combineerde het hemdje (59,95 euro) met een zwarte jegging van Pimkie (10 euro), March 23 schoenen (100euro?) en een lederen Céline look-alike (120euro). Ik ben trouwens helemaal wég van jeggings want ze zitten heel comfortabel. Het zijn eigenlijk stretch broeken in jeansstof maar zonder rits of knoop. Je trekt de jegging dus gewoon zo aan en uit. Intussen heb ik veel verschillende kleuren en ze zijn echt mijn favoriete go-to broeken! Yay for the jegging ;). 






Dit waren de accessoires: een gouden haarspeld in de vorm van een kruis en een bijpassende armband. Beiden zijn van bij Sacha en waren onder de tien euro. Deze hebben voor mij niets met geloof te maken, ik vond ze gewoon leuk staan en krijg er vaak complimentjes over. 






















Nog wat details van het hemdje:

De knoopjes zijn mooi verborgen achter een lapje stof



Pffuuuh, best moeilijk om een outfit te fotograferen! 1 ding is zeker: er is geen model aan mij verloren gegaan ;)! Hopelijk hadden jullie er wat aan. Je kan de rest van de collectie online bekijken op de ZEBwebsite

Hebben jullie al iets gekocht uit deze collectie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten