zondag 15 september 2013

Sleek I-divine au naturel palette

Sleek is een merk dat ik ken via andere bloggers. Vaak wordt er geschreven over de blushes of over een lipgloss, maar ik heb een gigantisch zwak voor oogschaduwpalettes. In het zuiden van Spanje (waar ik ook het mijne haalde), zijn deze palettes bij de parfumerie te koop, hier in België kan je de Sleek make-up enkel online shoppen.  Als er iemand toch een counter van Sleek weet zijn, laat je horen bij de comments aub! 

Omdat ik nooit eerder iets van Sleek probeerde, besloot ik te gaan voor het oogpalette met naturelle/aardse kleuren: wit,beige,bruin,zwart. Het au naturel palette uit de I-Divine collectie vond ik prachtig en ging mee naar huis! Stiekem kies ik eigenlijk haast altijd voor dit soort kleuren.. Gewoon omdat ik ze erg draagbaar vind en je er mee kan variëren van een dagelijkse look tot een rokerige smokey eye. Andere, meer heftige kleuren draag ik enkel tijdens de feestdagen of bij een speciale gelegenheid.




In totaal zijn er 12 kleuren in het palette, sommigen zijn mat andere hebben een glanzende finish. Als eerste swatchte ik de kleuren uit de bovenste rij. Dit zijn voornamelijk highlighter- en basiskleuren. De kleuren hebben geen naam maar ik heb ze geswatcht in dezelfde volgorde als het palette.


Deze swatches stelden mij eigenlijk ietwat teleur, al zijn ze wel beter gepigmenteerd dan je zou denken als je de foto ziet. Ze waren gewoon erg moeilijk te fotograferen. 

Ook de onderste rij swatchte ik volgens de volgorde waarin de kleuren in het doosje zitten. En waaaauww deze stelden zeker niet teleur! Super goede pigmentatie en prachtige kleuren. Deze fotografeerde ik in het badkamerlicht zodat je de glanzende deeltjes mooi zou zien maar ook in het daglicht zijn ze erg mooi.



Van deze make-up volgt er binnenkort nog een EOTD. Deze week heb ik er al eens mee geëxperimenteerd maar het licht wou die dag echt niet mee en ik kon er maar geen mooie foto van maken. Ik ben jullie nog een ooglook verschuldigd en die volgt zeker nog.


Deze palette kan je online kopen voor €9,99. In deze collectie, vind je nog 11 andere kleurencombinaties, voor ieder wat wils! Op de site is er trouwens een ruime keuze aan Sleek  make-up. Zeker het testen waard. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten